
Paulina Junkanc- pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta bilateralny oraz terapeuta ręki
Absolwentka pedagogiki elementarnej z językiem niemieckim na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza oraz absolwentka Edukacji prorozwojowej ze specjalnością terapia pedagogiczna w Collegium Da Vinci w Poznaniu. Całą karierę zawodową związana z dziećmi, wieloletni nauczyciel i wychowawca przedszkolny.
Absolwentka studiów podyplomowych „Diagnoza i terapia integracji sensorycznej” na Akademii Kujawsko- Pomorskiej w Bydgoszczy. Dodatkowe odbyte szkolenia:
- diagnoza dziecka w wieku 2-4 roku życia oraz dzieci nie poddających się badaniu standardowymi procedurami z wykorzystaniem arkusza prób rozwojowych APR 2-4 do klasyfikacji L.J. Miller
- warsztaty doskonalące umiejętności diagnozy i wyciągania wniosków klinicznych dla terapeutów integracji sensorycznej
- zaburzenia posturalne w terapii integracji sesnorycznej
- dysfunkcje posturalno- motoryczne w spektrum autyzmu
- terapia ręki
- terapia bilateralna
- program szkolny interwencyjny Sally Goddard Blythe
Nieustannie poszerza swoją wiedzę i doskonali umiejętności z zakresu pracy terapeuty integracji sensorycznej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w żłobkach, przedszkolach, szkole podstawowej oraz podczas licznych praktyk i stażach na Sali integracji sensorycznej.
Podczas terapii najważniejsza jest dla mnie relacja z dzieckiem- stworzenie bezpiecznej i wzajemnego szacunku relacji.